Наявність шкільної програми роботи з обдарованими дітьми; системи організаційних заходів, яка відображається у плані (основному документові з реалізації цієї проблеми). Аналіз плану (чи у розділах передбачено перелік заходів, тер­мін їх проведення та імена вико­навців). Наявність відповідних організаційних та аналітичних наказів з даного питання. Розгляд питань розвитку обдарованості на засіданнях педагогічних рад.

  Раціональний розподіл функцій між учасниками н/в процесу щодо розвитку обдарувань.

  Укомплектування бібліотеки, методичного кабінету, навчальних кабінетів довідковою, науково-популярною, енциклопедичною літературою, необхідними технічними засобами навчання. Наявність банку навчальних посібників для профільних класів. Поповнення бази навчальних кабінетів для роботи з обдарованими дітьми. Наявність, комплектація КК.

  Наявність банку даних зі змістовними характеристиками обдарованих дітей; банку обдарувань за окремими напрямами.

  Форми методичної роботи в ЗОШ; впровадження педагогічних технологій оптимізації та інтенсифікації навчання в навчально-виховний процес.

  Наявність опису системи роботи вчителя, який має високу результативність у роботі з обдарованими дітьми. Популяризація досвіду; публікації в педагогічній пресі авторських наробок; співпраця з іншими навчальними закладами – відвідування міжшкільних, районних, обласних заходів тощо. Наявність підписаних угод з ВНЗ.

  Організація профільного навчання. Результативність варіативної складової навчального плану.

   Результативність участі в конкурсах різного рівня.

   Участь в районних та обласних конкурсах-захистах робіт МАН; дієвість НТУ.

   Висвітлення досягнень в пресі; вшанування та відзначення дітей.

   

Учитель року  

   

  Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

   

Корисні посилання  

   

Вхід на сайт  

   
© stv_osvita@ukr.net